vrijdag 29 mei 2015

Vrijdag verwen dag!

Je kent het wel, de laatste dag van de week, je focus / concentratie bijna helemaal weg en dan heb je nog wel een hele dag overleg op je werk! Wat ben je dan toch een bofkont als je op 5 minuten loop afstand een heerlijke Douwe Egberts heb zitten. Want ja die koffie op je werk, nou daar zal ik nu maar geen woorden over vuil maken, daarover later meer..


Gelukkig heb ik nog 10 minuten over van mijn pauze om richting de Douwe Egeberts te lopen om die heerlijke Latte Machiniato (wel extra heet, moet toch nog even terug lopen..) te halen.
Loop ik met mijn coffee to go door het kantoor, zie ik al mijn collega's omkijken, ze ruiken vast de heerlijke aroma's die ervan af komen. Zitten zij daar met een scheef gezicht aan hun bakkie troost uit de koffieautomaat.

Ik ruik aan mijn koffie, de krachtige espresso tussen twee laagjes melk en een stevig laagje schuim. Ik proef.. hm.. Lekker vol van smaak. Het stevige schuim nog op mijn lippen. 
Tja smaak.. Daar gaan we het morgen eens over hebben. 

De koffie heeft mij goed gedaan! Ik kan er weer helemaal tegenaan. Vol energie de laatste uurtjes voor het weekend vullen!

Geen opmerkingen: